Mamma mia

Idag har jag jag varit på bio =) MAmma mia med min morsa hennes kompis och min lilla serb Marija =)
Filmen var bra! rekomenderar den, (till alla tjejer iaf..) Och vi köpte en massa snacks till filmen så nu blir det flera timmar på gymmet i veckan haha!
Efter filmen stack jag och Marija vidare ut till chez och tog ett par cider och snackade om allt möjligt.
Det var längesen jag hade henne för mig själv, och efter ett par cider så var våra munnar igång och vi tjöta en hel del om allt mellan himmel och gjord =)
Vi träffade en massa folk där och såklart sprang vi på Mickis och Mia där med (stammisar!)
Och nu är jag hemma igen, lite tidigare än vad jag brukar vara hemma efter en ute kväll men vi började ju tidigt så de e soft endå.
Whiskey är fortfarande vaken och simmar runt i sin lilla skåål helt oberörd,
Ne nu skall jag sova så jag orkar med dagen imorgon, vi får se vad söndagen har att erbjuda hhaha
God natt alla Party people!
Puss

Kommentarer
Postat av: Marija

jaa... de var verkligen en underbar film. jag ville inte att den skulle sluta.. riktig glädjespridare va de =) ja de va en trevlig kväll mariii som kommer att upprepas lite då o då =)

2008-09-07 @ 12:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0