Grattis Carro!



Torsdagen den 25/9 fyllde lilla söta Carro 18 år, Grattis!! :D Lite sen men  nu kan du äntligen hänga med oss ut och parta utan problem!! =) Och igår skulle vi ut och fira detta.
Så igår va vi först hos Carro i Eklanda och förfestade sedan ringde vi några taxi bilar och drog in till stan. Det var inte lätt att hitta lediga taxi bilar, flera av taxi bolagen svarade inte ens. Men Renea gav sig inte hon stod säker och slog en massa nummer i 20 minuter hahah, och efter varje nummer såg man hur hon blev mer och mer irriterad. Ganska kul faktiskt haha =) 

När vi kom in till stan drog hela gänget till Park lane där det var queer night. haha ganska kul faktiskt. Det va grymt mycket folk där inne och det stod killar i egyptiska dräckter indränkta i olja och dansade på baren, haha inte man ser sånnt varje dag och stackars Mickis kunde inte koncentrera sig på något annat än dessa 3 killar som lös upp med all olja.
Sedan drog jag och Mickis till chez för att ta en cider och se om det va något roligt folk där. Hittade faktiskt en cool kille som gjort musik för och träffat på självaste DJ Tiesto!! Man vet ju aldrig hur mycket som är sant av det, men om det nu skulle vara så, är det riktigt ballt! (För er som inte vet är Tiesto en känd DJ som har blivit utsedd till världens bästa DJ flera år i rad =) han har gjort en av mina älsklings låtar Silence! ) Men SÅKLART är killen halv serb, hahaha jag trodde jag skulle dö av garv när han sa de, så j*vla typiskt.
Sedan gick vi tillbaka till park lane och dansade lite med alla bögar. När klockan närmade sig 3 så bestmde vi oss för att dra hemmåt, så vi gick mot garderoben för att hämta våra jackor. Och jag måste vara plattare idag så som filk kriga och knödde för att få sin jacka. De va sjukt, nästan lite panikslaget. Men men tillslut fick vi ut våra jackor och åkte hem =)

Helt okej kväll, träffade en massa rligt folk och dansade ganska mycket så de va kul :) egentligen skulle vi även ha firat att Sebbe klarat sitt teori prov ( Grattis!! :D ) men tråkmånsen orkade ej lyfta på sitt arsle och dra ut!   ;)

Nu sitter jag i min soffa och tittar på tv och återhämtar mig från gårdagens ståhej :) får se vad som händer ikväll =)
Så Mickis! nu är bloggen uppdaterad så nu kan du sluta skrika på mig ;) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0