grå dag på jobbet..

Sitter på jobbet nu och knappar på min dator som alltid. Har precis haft lunch. Blev Agnes macka idag =)

Alla i min grupp sitter och kollar ut genom fönstret, himlen är helt grå och regnet bara öser ner! Och alla håller med om att det är väldigt gött att sitta inne sådanna här dagar.
Vi har på den nya radio kanalen i bakrunden. Imorse var det rivstart ( gamla morgongänget ) Jag gillar dem starkt! =)
Det är gött att dem har gjort en ny "rock" radio kanal där inte samma låtar som kommer HELA TIDEN !

Somnade kl 10 igår. och har alltså sovit 8 timmar inatt, hur gött som helst! Det behövdes kan jag lova.
Var så trött igår att jag svamlade i mina sista sms som jag skickade iväg innan jag decka.

Och nu är det bestämt och klart ! Jag ska bli bartender!
Jag sa till på jobbet idag att jag skall gå kursen som börjar den 17 November.
Nu är det bara betalningen som är kvar. Sedan är allt klart  :)

Kommentarer
Postat av: Clabbe

nice blogg!

Bartender låter as bra, kan du servera mig massa gratis alkohol sen ! :)slå en signal när du e klar:D haha

2008-09-30 @ 21:42:24
Postat av: Maria

hahaha, i dina drömmar Danne, man måste förtjäna dom först ;)

2008-09-30 @ 22:12:30
URL: http://mariabe.blogg.se/
Postat av: Agnes

Härligt Maria , då bjuder du på ngt gott sedan när du är färdigtutbildad ;o) innan dess vet jag inte om jag vågar dricka ngt , haha , skojar bara SÅ KLART !

Agnes macka är alltid gott , du skall veta att jag växlade igår o bytte till markill istället, men nej det var ingen höjdare så jag kommer köra på den gamla goda tonfisken !



Hoppas du har det bra borta i ditt stora rum =)

2008-10-02 @ 15:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0