En svart fisk med utputande ögon..

Idag har jag gjort ett impuls köp! Och inte ett vanligt impuls köp som en tröja eller ett par skor eller smycke.
Jag har köpt en fisk med allt som hör där till. Jag var inne i djur affären och den var ensam kvar i sitt akvarium och tittade på mig med sina stora utputande ögon, så då bestämde jag mig för att köpa den lilla jäveln =)
Fick ett "akvarium" , grus , mat, växt och en fisk för inte ens 350 kr. Så nu simmar den runt här bredvid mig och utforskar sitt nya hem. Inte för att den kommer  komma ihåg nått endå, fiskar glömer ju bort allt efter ca 4 sekunder.
Får hoppas att den överlever här hos mig bara för jag har en känsla av att jag kommer mata den föööör mkt.

Kommentarer
Postat av: green

fan va du menar att jag kmr mata den föör mkt och omg va jag inte trodde att du skulle köpa en fisk ! HAHA så gjorde du det! hahahah tungt!

2008-09-04 @ 22:20:41
Postat av: Agnes K

Den klarar sig nog skall du se , bara du inte matar den med 70% chocklad :o

Är det en guldfisk förresten ?! Man kankse kan önska sig ngt ;o)

Nä, nu skall Agnes fortsätta och skriva lite här, är ju trots allt mest effektiv på morgonen.

2008-09-05 @ 08:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0