Dream come true?

Idag skickade jag min ansökan till en bartender kurs som jag vill gå.
Har velat bli bartender sedan jag var 12-13 år då jag ofta stod i köket och mixade ihop en massa olika sorters smoothies och milkshakes.  Eller a j,ag förösökte göra det iaf  :p
Nu har jag skickat in min ansökan och om jag kommer in så kommer jag att plugga 4 veckor och sedan kommer jag få praktisera minst 80 timmar

Jag har länge velat bli bartender, och jag tror faktiskt det var min bror som började få mig på de tankarna. Han ville nämligen också bli bartender när han var i min ålder (8 år mellan oss). Sedan blev jag ännu mer inspirerad av bartender yrket när jag såg filmen cocktail och när coyote ugly kom. Inte för att det kommer vara precis som på filmerna, men själva grejen verkar vara kul.
Service, träffa folk, jobba på fester och ofc göra stora goda och vacka drinkar =)

Sedan kan ni ju kolla efter mig när ni är nere och festar i de varma populära party städerna ;), bli inte förvånade om ni ser mig stå bakom baren i värmen och skakar drinkar, (eller på baren ;) ) Hihi

Nu skall jag ut och gå lite med Renea, måste gå av mig denna fruktansvärda träningsvärken!

Puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0