Blogg

Jag har haft min blogg några veckor nu, och folk tittar väl in ibland och slänger iväg någon onödig komentar, känn dig träffad Tonii!!  ;) hihi
Mickis tjötar mycket om att jag uppdaterar min blogg lite dåligt haha (skriver ju nästan varje dag, men när man har ett sånt jobb som jag och Mickis som sitter framför datorn hela dagarna så är det kul att läsa lite bloggar och annat skit på nätet ) 
Och nu har hon gått och skaffat en blogg själv efter att ha slått vad med Renea om att skaffa en blogg på fyllan. Så nu har dem båda skaffat blogg. Renea som tycker att det är pinsamt med en blogg för att hon inte vet vad man ska skriva och hon vill inte att folk ska läsa om hennes liv typ. Hon tycker inte det fins något intressant att skriva om typ.
Men då skall jag säga en sak till dig Renea, man skaffar blogg för att skriva en massa skit om ens tråkiga och ointressanta liv, det är just därför folk läser den, pga av all skiit. ahah tills man faktiskt en dag kommer på något vettigt att skriva ;)

Lycka till med bloggandet tjejer!

Kommentarer
Postat av: Mix

Du kan få bli min blogg coach, jag fattar ingenting :O

2008-09-28 @ 12:09:30
Postat av: Maria

haha de kommer efter ett tag mixii ;)

2008-09-28 @ 14:10:23
URL: http://mariabe.blogg.se/
Postat av: easylife

maria för fan. skriv inte mitt namn. du är inte bra för min image. tänk på stackars folk som läser och tror att vi känner varandra ha? nee just det, tänk på sådant innan! och tänk på alla onödig tid som ja lägger och kommenterar! (som om jag har något annat för mig). trött på den här skiten. ja e tamigfan trött på denna skiten! du får la tänka på min image lite maria! faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!

2008-09-28 @ 14:56:00
URL: http://easylife.blogg.se/
Postat av: Alina

Godagens! Kikar in* :)

2008-09-28 @ 15:00:17
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Anonym

måste en viss Reneas namn nämnas i inlägget. Jag tror hon tycker det är pinsamt nog att ha skaffat en blogg, måste hela världen få reda på det oxå? Och för att betona det Mix sa, måste du smutsa ner hennes namn i din blogg, hon har ju så fint o unikt namn, låt det förbli så! ;)

2008-09-28 @ 21:36:54
Postat av: Maria

Haha Tonii vilken image? ;)... och RENEA den största tönten! du borde träffa denna Toni så ni kan bekanta er lite mer, det borde väl bättra eran image? enligt er vill säga, efter som ni är för coola för att nämnas på min blogg.. ja menar Toni hänger ju med de "tunga" grabbarna i Malmö nu haha.

Men som sagt va hade ni gjort utan min blogg? Ni skulle haft ett sånt meningslöst liv.. tänk, hur skulle ni kunna gå hela dagar utan att få längta hem till datorn och läsa och komentera min blogg.. bara erkänn u love it! ;). Ja i Halmstad är ju Mickis ett ökänt namn iaf ;) hahahah

2008-09-28 @ 23:28:31
URL: http://mariabe.blogg.se/
Postat av: Mix

Bättre ökänd än okänd? :O

2008-09-29 @ 17:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0