Patrik 1,5 =)



Söndag kväll alltid lika rolig!... nooot!
Sitter här i min säng med varmt mango te och kolla på en massa bilder från morsans 50 års fest igår :) ganska kul faktiskt. Fulla gamlingar vinglar omkring och skrattar och sjuger. Man var väl inte helt nykter själv heller men bra mycket bättre än vissa andra. Jag mina killkusiner och Sarorna höll oss mest på mitt rum under kvällen. Stackars min lilla kusin Kasper på 11 år, kommer väl drömma en massa mardrömmar nu efter att saraorna stött på honom. haha får ni inga äldre eller ;). Tog en liten biltur till BK och sedan ut på landet för att lämna av min ena kusin hos sin tjej. Åkte långt åt helvete, ingen aning om vart vi hade hamnat men som tur va var det inte så svårt att hitta tillbaka in till ljusa gbg.
Men morsan hade en trevlig kväll vilket var viktigast och fick en massa fina saker och blommor :)
Och hela kylen e full av party mat från igår. Kommer få äta potatissallad, pastasallad, och en massa skivor av kyckling hela veckan.

Idag har jag typ sovit bort hela dagen och när jag och min bror väl pallrat oss upp så crashade vi i soffan och satte på en film. Tills sara (gud syrran) ringer och tjötar om att hon vill på bio. hihi så vi reserverade 7 platser till Patrik 1,5 och drog med oss hela ligan.
Filmen var grymt rolig! liksom Marias komentarer, herregud har skrattat så mycket så jag gråtit!

Filmen handlar om ett gaypar som vill adoptera, och får ett brev hem där det står att de har fått en unge som heter Patrik och är 1,5 år. Men sedan visar det sig vara en kille på 15 år som inte har den finaste bakrunden. Den e sjukt rolig, Lätt värd att se!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0