Kyckling sallad och sandslott =)

Nu har jag rast och har precis varit inne i stan och köpt nya skor! :D
Jag har letat länge efter ett par stövlar med klack som inte går så högt upp på benet (men inte ankelboots) och som inte har för tjock eller för smal klack och nu har jag hittat dem! På wedins för 700 Kr. lätt värt! 
Och nu sitter jag och äter min goda kyckling sallad från paprika som jag köpte med mig =) MUMS! så j*vla gott!
Vi flyttar vårat kontor denna veckan från Rosenlund till Gårda. Och då får jag mitt eget skrivbord :D ska bli gött att slippa hoppa runt så här. Funkar ett tag, men nu börjar det bli lite tröttsamt faktiskt.
Så nu springer det en massa killar i blåbyxor här och packar ner vårat arkiv lite möbler och annat smått och gott som vi inte behöver för att kunna jobba.

Vill även skänka en liten tanke till Sebbe som jobbar hårt där ute i regnet i fiskebäck med att bygga sandslott ;)

Har inte uppdaterat så bra i helgen, jag gör en liten sammanfattning ikväll när jag kommer hem. Kan se om jag kan lägga upp lite "normala" bilder också, om Mickis å Nea får tummen ur röven och sätter in dem på sina datorer! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

SNACKA INTE OM SANDSLOTT!!! :P

2008-10-20 @ 22:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0