Skor och festbilder.



Nu har jag kurat ihop mig i min säng med kaffe och Tv =) Skulle gått och gymmat men jag har känt mig så hängig hela dagen och när jag kom hem såg jag att jag var på gränsen till feber. Så jag stannade hemma istället.
Varit riktig seg dag idag. Vet inte hur jag skulle tagit mig igenom dagen om det inte vore för mina nya skor jag köpte  :D blir så glad av skor, ingen vet varför. Blir själv förvånad varje gång. Här e de iaf.




Trio köpta från Wedins för 700 Kr nästan som hittat! =)

Har uppdaterat lite dåligt i helgen så tänkte sammanfatta helgen lite snabbt för den som är intresserad.
Lördagen började med en tripp till ÖB och coop med päronen. Och på kvällen åkte vi till Eklanda för att fira Malin =) Grattis Malin! (igen) De va trevligt att få träffa alla Eklanda brudar. Inte så ofta man gör det men när man väl gör det kan man alltid räkna med att det blir livat ;). Först va det tjej middag och sedan kom resten av folket, vi var väl ca 80 pers.
Och jag blandade Sex on the beach hela kvällen =) man måste ju börja öva lite ;) haha Vid 12 tog jag och Nea bilen och åkte in till stan ( Renea var nykter  för ovanlighetens skull :p men det var inte jag! ahah) Vi tog en rundtur i stan och kollade om det fans något roligt folk. Sedan drog vi hem och jag decka gott iaf :)

På Söndagen drog jag ner till torget för att köpa mina skor men de fans inte på Wedins där tyvärr. Sedan var jag bara hemma och tog det lugnt och städade lite.











Kommentarer
Postat av: Andy

Va fan....feber suger apa. Kom igen nu. Du måste ju vara frisk i helgen så du kan dra ut och festa. Bättre du blir sjuk NU isåfall. haha....ler

2008-10-20 @ 21:51:15
URL: http://sunnybitch.se
Postat av: Maria

man kan festa sjuk med, om man måste haha ;)

2008-10-20 @ 22:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0