Gröna toaletter!



Idag var den stora flyttningen! å det nya kontoret är riktigt fräsht! Vi har utsikt över Ullevi nu :) snacka om att alla kommer vara på kontoret när de har konserter på Ullevi och det är slutsållt. Vi kommer höra hur bra som helst :D.
Vi fick sovmorgon idag till kl 11.00 (över lycklig :D haha) Jag var där vid halv 12 och då hade bara några grejer till Importen kommit. ( Jag sitter på exporten ) Så vi fick vänta på att alla våra grejer skulle komma och de kom typ efter Kl halv 3. Så vi fick sitta och vänta tillsdess. På lunchen vandrade jag och Tobbe till avenyn och käka på subway för att fördriva lite tid. Det är fullt med företag runt om oss nu. Vi har polis myndigheter både över och under oss och i huset på andra sidan vägen kan man kolla in alla människor som sitter vid sina skrivbord och jobbar. Där skall jag nog kunna trivas i 3 veckor till iaf ;) Och jag har fått ett eget skrivbord med egen dator och allt! äntligen ! :D slippa hoppa runt bland grupperna och leta efter en ledig dator varje dag.
Vi har fått så fula toaletter så de e inte sant. GRÖNA! och inte fint gröna utan någon slags pastellgrön färg på kaklet. usch!






Här e de gröna kaklet med helt omatchande gröna tillbehör...







Nog om jobbet nu! Nu sitter jag och dricker lite Bambos (Vin och cola) och väntar på att Renea skall komma över. Vi ska fixa till oss och sedan dra ut med en massa eklanda tjejer =) först blir det chez ( överraskande va ;)) och sen får vi se vad som händer.
Men en sak är säker! Idag ska det röjjas! :D  Så himla tråkigt att vädret är så bajs bara. Ni vet vad jag menar tjejer, plattat hår och smink är inte så roligt ute i regnet...
Men nu måste jag börja göra iordning mig!

Puss och kram kanske ses på stan! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0