pyssel

Idag har det varit lite stressigt. Morsan fyller ju 50 år imorgon och jag hade inte ens kommit på vad jag skulle ge henne i present. Så direkt efter jobbet drog jag in till stan med Sara och käkade tonfisksallad på slimfood för å få krafter igen ( jätte gott! ligger mitt i nordstan =)) och sedan va det runt och kolla efter presenter. Köpte en fin glasskål där jag ska hälla i 2 olika sortes sand och sätta en massa ljus i med blommor runt om. sedan skall jag lägga i små lappar där det skall stå vad hon får välja mellan som sin present. Hade tänkt att hon får välja mellan:

Chocklad provning för 2
Blomster kurs
Bio för 2 + popcorn (såklart!)

Ska kolla runt lite till på nätet om det fins något mer som man kan lägga till :) typ någon teater eller konsert eller nåt =)
Om ni har ideer får ni gärna dela med er utav dom!

Efter stan drog jag och Sara till torget och hemköp för att köpa lite godsaker! Vi bestämde oss för att lägga en massa saker som kan vara bra för en när man börjar bli gammal, lite skojjiga saker som t.e.x band till glasögonen så hon alltid vet vart hon har dem, nära till hands, post its lappar för minnet sviker ju en del när man börjar bli gammal haha. mjuka muffins för att inte förstöra tänderna, anti rynk kräm haha lite roliga saker för en medeltids människa =) Lite små elakt men roligt! Morsan har aldrig varit den som tar åt sig av sånt som tur är :)

Sedan snabbt hem fixa till lilla whiskeys skål så den e ren och fin till helgen och sätta ner den nya växten jag köpt till honom :) Han verkar gilla den.
Ringa brosan och snacka lite hemlisar :p in i duschen och färga håret. Blev ingen större skillnad tycker jag. Lite rödare och kanske lite glansigare bara. Ville att det skulle bli mörkare. Men men tar en mörkare ton nästa gång. Eller så låter jag Nidal fixa de ;) gick ju så bra förra gången! :D

Nu skall jag fixa mammas ljusskål och kolla runt på nätet efter roliga aktiviteter medans jag har på Debatt på 1an. Blondin bella skall ju vara med där idag. Vi får väl se hur bra hon är på att diskutera.
Sen skall jag sova!! skall ju upp tidigt imorgon, halv 6 - 6 och sjunga för morsan och äta en massa muffins och kakor =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0