Blev en lugn kväll..



Tänker inte skriva så mycket idag för jag känner inte att jag har så mycket vettigt att skriva om.
Tänkte bara skriva att jag bestämde mig för att åka till Mia och ha myskväll med tjejerna. Vi spelade lite spel, käkade en massa godis och kollade på Mamma mia. Sedan paxade jag och Renea för Mias säng och decka.
På morgonen vaknade vi av att Mickis sprang runt och tog kort på oss för att lägga upp på sin blogg. Säger bara att om du lägger upp pinsamma bilder på mig Mickis kommer det komma upp "fina" och "trevliga" bilder på dig i min blogg. Just so you know. ;)

Varit i stan och shoppat lite idag med Mia. Köpte jeans, hårfärg coh några linnen. 
Nu får vi se vad kvällen har och erbjuda =) men den kommer defenitivt bli lugn iaf.



Vi spelade bl,a vem vet vad =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0