El och sladdar...



Denna dagen har inte direkt varit någon höjdare.
Har varit sjukt trött hela dagen, iskallt överallt och vädret har ju varit värre än bajs. Varit svart hela dagen. Ne usch ser verkligen fram emot att ta ett varmt bad och sedan få krypa ner och läsa en bok :)

Spårvagnarna har börjat gå normal nu igen :O ÄNTLIGEN! slippa byta 350 gånger för att komma till stan. Men torge är låååångt ifrån klart.

Idag har jag lekt lite ekektriker.  Fixat mitt trasiga eluttag och kontakten till min förlägningssladd. Alltid bra att veta hur man drar lite sladdar och fixar el. Soft att ha en farsa som är elektriker =)

Nu har blondinbella meddelat att hon skall ta en paus i sitt bloggande... Haha blir du ledsen nu Mickis? :p  Hon skriver att hon vill ta en paus och bara vara 17 år ett tag. Bra tycker jag. Men ofta att hon inte kommer att blogga, de e ju typ hennes liv. Högst en vecka tills nästa inlägg.


En liten bild på mig och min 50 åriga morsa och maten som jag kommer att få äta hela veckan. 




Ne nu ska jag tända några ljus och lägga mig i ett bad :) Ha d gött i höst mörkret.


Kommentarer
Postat av: Mix

Äsch, större chans för mig att bli den nya blondinbella. Hur passar jag som BlondinMix?

2008-10-13 @ 20:46:40
Postat av: grön

jisses, förlåt för eluttaget! haha, hoppas det löste sig

2008-10-13 @ 21:05:22
Postat av: Maria

hahahahahahahah blondinmix, skulle fan passat dig med de e de som är det värsta :p

haha de gick beraa, skit kul å hålla på me sladdar :D jag kan lära dig så nästa gång kan du fixa de innan jag ens märkt det ;)

2008-10-14 @ 09:59:40
URL: http://mariabe.blogg.se/
Postat av: Evelina

mm damn fru bengan serverar mat, that's a lot of food gyal !

2008-10-16 @ 12:29:28
URL: http://modesagan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0