Gör dumma saker och lär dig utav dina misstag!

Blev aldrig något besök på chez. Kände inte riktigt för att ge mig ut i det vackra vädret om man säger så.
Satt hemma med några släktingar och snackade lite skit och åt god fiskgratäng och muffins och sen tog dem fram en massa god dricka :) haha  så vi satt och tjöta en massa. Dem drog hem vid 10 tiden och då drog jag tillsara en stund där vi bakade kladdkaka (sara bakade :p) Mums! alltid lika god kladdkaka! Sjöng några gamla hits med kuti den coola ;) och nu så är jag hemma igen. Sitter i min säng och tittar på lilla whiskey som lugnt simmar runt i sin skål helt omedveten om omvärlden.

Morsan valde Bio för 2 + popcorn. Så snart blir det Bio med morsan! får kolla om det fins några bra filmer på bio att se nu, tror jag sett de flesta jag vill se som går just nu. Fast Patrik 1,5 har man ju inte sett och den säger många är jätte rolig =) Handlar typ om ett gaypar som vill adoptera och får hem ett brev där de står att de skall få en pojke på 1,5 år. Men dagen då det är dax att träffa den lilla parveln så visar det sig vara en kille på 15 år med krimminell bakrund...

Såg på debatt igår där blondinbella var med. Hon har blivit "anklagad" för att dricka för mycket alkohol vilket hon själv säger att hon inte gör. Hon dricker bara 1 glass vin till maten då och då. ( vem har inte gjort de lixom) Jag tycker att hon debbaterade ganska bra, men de stör mig att hon skall "spela" äldre än va hon är! Va fan sluta försöka växa upp så fort. njut av att vara ung ffs. För ung blir man inte igen, man blir bara äldre. Gör alla dumma misstag och lär dig av de, Gör de du alltid velat göra innan det är försent. Annars ångrar du dig bara när du blir äldre. Och titta tillbaka och ångra att man inte gjorde en speciell grej som man alltid velat göra eller se tillbaka oc tänka what if ? är nog det hemskaste som kan hända (tycker jag) då gör jag hälre misstag och tar risker. För då kan inte jag eller folk säga att jag aldrig försökte...

Som sagt imorgon är det big time party för morsan och jag har blivit utsedd till drinkblandare =) som en liten träning innan kursen :p som nu btw är betald och klar. Har fått tid och adress vart jag skall vara och när jag börjar :) så det käns bra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0