Tung



Igår vart ja och gymmat! Jag, Sara och Rimon  gick på bandet i 45 min. (Jag och Sara iaf ;)) sjukt bra! och tiden bara flög iväg tyckte jag.
Känns så himla mycket bättre idag med. Träna måste vara något av det bästa med livet! Kankse inte själva träningen men känslan efteråt! Vilken skön känsla man får när det är över och man somnar snabbt och enkelt eftersom man ansträngt kroppen under dagen och så mår man så bra dagen efter =) ibland kan man ju få riktigt j*vlig träningsvärk men det är också lite gött, då vet man ju att man lever  :D.

Nu sitter jag på jobbet och det är frdag :D GÖTT!  Min grupp har fått lite flipp och kommit in i en "gangsta" period. Bara en massa gansgsta uttryck. Gud va jag garvar. Har iaf uppgraderat dem från  Du e fett ball" till "Du e tung"

haah får se vad kvällen har att erbjuda...

Kommentarer
Postat av: easylife

tööööööööööööööööööööööööng e du!

2008-10-17 @ 17:21:08
URL: http://easylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0