Shippis



Igår efter jobbet så drog jag och några arbetskamrater till trädgårn. De hade nämligen en fest där för alla som jobbar inom vår branch. Så de va bara en massa kontors folk där från en massa olika företag. Vi kom dit, fick lite vin och mat och sedan va det mingel och massa skratt. Träffade en massa folk från andra företag som man mejlar och pratar med ganska ofta. Det var ganska kul att få ett ansikte till dessa personer.
Kul att komma närmre sina arbetskamrater med. Prata om lite andra saker än bara jobb utan att annat folk lyssnar.
Och om två veckor slutar jag och börjar min bartender kurs, och nu börjar det faktiskt kännas lite sorgligt att lämna MSC.
Jag har varit på kontoret måndag-fredag  i 6 månader nu och blivit en i gänget, och nu skall jag lämna de och gå vidare.
Jag ångrar verkligen inte att jag anmält mig till kursen men det käns sorgligt att behöva lämna människorna som jag precis lärt känna (vissa bättre än andra), för att påbörja en ny period där jag skall träffa nya människor och göra nya saker.
Men jag är verkligen glad att jag gör detta, och tjejerna på jobbet tycker verkligen att jag gör rätt i det jag gör. Dra ut och upptäcka världen och se sig omkring och pröva sina vingar.

Vid 11 kom Renea och crashade partyt också ;) hihi. Hon fick äran att vara min och 2 arbetskamraters taxi ;) tack och lov för det annars vet jag inte hur vi skulle tatt oss hem =). Var hemma runt halv 1 och sedan var det upp klockan 6 på morgonen för att gå till jobbet igen.
En riktigt rolig, galen och minnes värd kväll! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0