oh happy day

Oh happy day! å ingen vet varför. Har bara varit på bra humör idag och fick lite flipp när jag och Renea gick hela vägen till 421 =) vi gick å snacka om allt möjligt och sjöng en massa. En otrolig befrielse de där med att sjunga ut. Prova själv. Hur gött som helst men sedan ångrar man sig när man hör Renea öppna käften. Vilket då innebär att jag måste överrösta henne för att inte förgiftas av hennes "skön sång" så ni kan ju tänka er i vilken decibel vi är uppe i efter en stund.

Vi var som sagt på 421 för Renea ville ha en kappa. Men det slutade med att jag hittade en massa festkläder som jag la undan tills imorgon =)  Det är ju halloween i helgen och då måste man ju ha någonting att ha på sig! kanske klä ut sig till något. Något som inte är så jobbigt. Några förslag?

Det är faktiskt riktigt soft på det nya kontoret =) stort och rymligt och vi slipper att sitta i knät på varandra som vi gjorde innan. Och jag har fått ett EGET skrivbord!! :D sooft!  Bara 3 veckor kvar att jobba nu innan jag försvinner iväg till min bartender kurs :o tiden går snabbt...


Kommentarer
Postat av: Andy

Mohaha....Maria. Whatz up? En säker källa säger att Sebbelito kommer till stan snart. Hehehe....Då blir det galen fest. Ett rykte sa mig också att han skulle hälsa på mig då. :) hehe....

2008-10-27 @ 21:14:09
URL: http://sunnybitch.se
Postat av: Maria

jaså e de så :D klart de blir fest då! röj röj röj! håll mig uppdaterad ;)

2008-10-28 @ 18:16:47
URL: http://mariabe.blogg.se/
Postat av: Andy

Klart jag håller dig uppdaterad. Får se vad jag smider för planer:)

2008-10-28 @ 18:32:50
URL: http://sunnybitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0