hmm.. hur skall jag göra?

Sitter i min säng och surfar runt och pratar med lite folk. Vissa ska ut vissa ska bara vara hemma och ta det lugnt, va fan ska jag göra? Har flera alternativ :

Dra ut med Sara och Maria och gänget. Dra till Inferno och träffa några gamla klasskompisar jag inte sett på länge eller åka ut till Mölndal och ha myskväll med Mia, Mickis och Nea och alla tjejer där ute.  Lugn kväll? Party kväll? Lugn kväll? Party kväll? Lugn kväll? Party kväll? Lugn kväll? Kan inte bestämma mig!
Jag vill ut men jag orkar inte fixa mig och gå ut och vispa runt och dricka en massa och vingla hem igen... RENEA HAR SMITTAT MIG :| ,.. oh no!

Haft en ganska lugn dag på jobbet i mitt aldeles egna rum :) En person sa till mig en gång att man måste plugga mycket och många år för att få eget rum på ett stort företag där man kan sitta och rulla tummarna typ... För mig tog det bara några månader och lite tur :) haha
Precis innan lunch ringde Sebbe helt förtvivlad och sa att han var vid Rosenlund och letade efter batteri lagret. Och eftersom han vet att jag sitter framför en dator hela dagarna så bad han mig slå upp det. Sen hade jag ju lunch så vi bestämde oss för att gå och käka! Det blev buffe på Pizza hut, as gött =) men tyvärr hade jag ju bara en timmas rast så fick små skynda mig tillbaka till kontoret. Tur att jag satt ensam i mitt lilla rum så ingen märkte att jag var sen tillbaka =)
( Agnes och Tobbe ni säger inte ett knyst! ;) haha )
Sen va de fredags fika som vanligt med chocklad pudding och fruktsallad. Och inte nog med det! Sara gjorde en skiiit god äppelkaka igår som jag fick några bitar av som jag tog med mig till jobbet och såklart mumsade jag upp dem med. haha lite för mycket onyttigt och söt saker för mig idag känner jag :p .

Nästa helg fyller morsan 50 år sheeeet morsan börjar bli gammal! Farsan ´har köpt ett presentkort på spa till henne från oss.. Men vad skall jag köpa till henne? någon som har något bra förslag och ge en som är född på medeltiden? :p haha morsan skrattar alltid lika gott när jag kallar henne för medeltids människa när hon inte fattar nått.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0