Grattis morsan 50år!


Har precis varit ute och tatt lite frisk luft med Madde, de e ju fredag ;)
Nu jobbar jag vidare med mina B/L =)

Ska gå lite tidigare idag från jobbet med, för morsan fyller ju 50 år idag... Grattis morsan! Måste köpa lite blommor och sedan snabba ryck hemmåt. Ska ju ha hem lite släktingar och så käka en massa god mat och dricka en massa gott  :D
sen så blir det cheez! så som det ser ut nu iaf. =) men man vet ju aldrig vad som händer på vägen.

Imorgon är det riktiga big time party för morsan. En hel dag med släktingar och päronens kompisar. hur ska de gå ? ;) hihi de e ju tur att jag har mina små Saror med mig då :)

Födelsedagar är som ost.... ju äldre, dess bättre !  ahah
puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0