Grattis Malin!

Kom hem från en fest i en lokal i Eklanda precis. Har varit och firat lilla Malin =)
kom dit vid  halv 8 och  drack en del, vimsa runt lite med folket och tog en massa kort =)
De e så kul och träffa folk som man inte ser varje dag, och alla sunny brudar va där :D så sunny snack blrv det såklart" så jävla grym resa va!! träffa så mycket nice folk där med! Jonte, Sebbe, och massa Frölunda ungar =) sen när man kom hem fans det ju en massa folk som snacka med en om sunny som varit där innan som t.ex Andy :D
( http://www.sunnybitch.se/ - hans hemsida, cool kille gå in å ta en titt :) ) 
Sunny e nice kanske åker ner i sommar och kolla om det fins några jobb nu när jag ska ta bartender kurs. Får se vad som häner som sagt =)

Efter Vi varit i lokaöen och firat lill Malin drog jag och Nea till stan med lilla bilen, drog avenyn bl.a och kolla om det fans något roligt folk där och sedan drog vi hemmåt. Snacka om en massa roliga saker, om bl.a killar, ni skulle bara veta ;) tihihi. Sen körde hon hem mig och nu ligger jag i min säng men min laptop och snackar med folket som är inne på msn. ganska många faktiskt för att vara en lördag tycker jag !=)

Men nu skall jag gå och decka tänkte jag =) är ju en dag imorgon ocks och då tänkte jag shoppa lite.
 Hejsvejs ! "alla mina blogg läsare " hahah :D pussar!

Kommentarer
Postat av: Andy

Länge leve ölen, länge leve Spriten. Länge leve bärbar dator så att man kan ligga i sängen och skriva. Fan vad lyx. Länge leve sunny fucking bitch och länge leve bloggen. Maria... Du borde snart gå o lägga dig. För det ska ju jag och då har du ändå ingen "rolig" att prata med. He he...

2008-10-19 @ 02:21:10
URL: http://sunnybitch.se
Postat av: Anonym

2008-10-19 @ 02:39:51
Postat av: Anonym

2008-10-19 @ 02:39:59
Postat av: Maria

ja länge leve luivet och sömnen andy! du har såååå rätt, så nu ska jag stämga av och dra och lägga mig eftersom du koggade ur nyss hahaha ne men de e dags och sova och nyktra till lite, kanske inte riktigt make sense too you eftersom du e PTBare men men så kan de va ibland hahaha sov gött andy och sov görr alla mina trogna läsare :)

2008-10-19 @ 02:42:33
Postat av: Andy

Ja sova är silver med supa är guld. Hehe. Länge leve Supandet. Står i butiken och säljer mobiltelefoner nu. Ska du köpa en eller?

2008-10-19 @ 15:34:21
URL: http://sunnybitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0