chefens rum är ganska soft =)

Igår jobbade jag inte  eftersom jag vaknade mitt i natten och mådde hur dåligt som helst.. Men det gick som tur va över efter lunch när jag äntligen fått ner lite mat som inte kom upp igen!
Och nu är jag tillbaka och sitter i chefens rum :) helt ensam och kollar ut på allt folk på kontoret där dem sitter i sina små grupper. Det är riktigt soft att sitta här inne måste jag säga, slipper lyssna på andras tjöt och de bästa av allt! jag får välja precis vilken radio kanal jag vill! :D. Låter kanske lite löjligt men när man sitter framför en dator hela dagarna så är radion ganska viktig :)
Har tagit en bild på mitt lilla rum som jag sitter i nu med som jag lägger in när jag kommer hem. Får ju göra det eftersom det är la de bloggen är till för, visa hur man har det och låta andra få läsa ens tankar typ. Och eftersom Mickis lagt upp en massa bilder från hennes jobb på Panalpina skall inte jag vara sämre haha =)




Så har jag sett Walt Disneys och pixars  Walle på Bio med Mickis =)
När jag såg reklamfilmen för den på Bio för första gången i somras föll jag direkt för den! Tyckte den såg himla mysig ut så och har tjatat om att jag vill se den sen dess.
Och jag rekomenderar den verkligen! Walle e så sööööt och filmen är riktigt rolig! De fans tillomed stunder då jag nästan började gråta. Den gav en även en tankeställare hur vi behandlar vår värld idag och hur det faktiskt kommer se ut om vi inte gör något åt saken.


                                                                                                


För er som inte vet handlar filmen om en liten robot som heter Walle som är ensam kvar på jorden med en massa skräp. En dag så landar det ett rymdskepp utanför Walles lilla lya och lämnar av en liten vit robot som Walle genast tycker är väldigt intressant. Detta är en kärlekshistoria med en massa skratt och tårar och en tankeställare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0