Blåsigt värre

Blev en lugn kväll hos Sebbe igår med hans kompis Mikaela och min Sex and the city box =)
Vi såg de 10 första avsnitten, grymma :) och hade en massa godsaker framme såklart. Chocklad, djungelvrål, jordnötter och såklart popcorn. I natt har det regnat och blåst en massa som ni kanske märkt. Och jag flög nästran omkull när jag skulle hem från Sebbe, så gissa om det va gött att krypa ner under täcket när jag kom hem :)'

Idag vaknade jag vid 1, gick upp och gjorde en omelett med tomat, fetaost och oregano för ovanlighetens skull.
( snart är det fetaostens dag! visste inte ens att det fans en sådan dag men det fins det tydligen. ) Sedan har jag stor städat! Var tvungen och städa mitt rum och hjälpa morsan eftersom vi skall ha 50 års fest här nästa helg.
Vet fortfarande inte vad jag skall köpa till henne så om ni har något förslag PLZ skriv! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0