Vad skulle du passa på att göra om du var helt ensam på kontoret?



Fredag eftermiddag.. Vid den här tiden hade alla samlats i köket för fredags fika. Men inte idag, för idag är alla är på kick off i Uddevalla. De ska ha konferens och teambuilding där och imorgon får de ta del av hotellets spa! Jag vill också gå på spa!  Mig lämnar dem ensam kvar på kontoret, eftersom jag slutar om 1 vecka så får jag inte hänga med. De e de stora grabbarna som bestämmer detta. Jag tycker att det är lite löjligt eftersom jag jobbat här i 6 månader nu. Men men whatever, alla säger att jag inte skall ta det personligt och till en början gjorde jag inte det men det är BARA jag som inte får följa med, känns lite sjukt faktiskt men men, inget att göra åt saken. Jag får sitta kvar här på kontoret HELT ensam och jobba på. ( inte ens en ledig eftermiddag får jag ) Så nu sitter jag här ringer runt lite och lyssnar på musik och gör ett och annat B/L då och då :)

Om chefen låtsas att jag har hög lön så låtsas jag som att jag har mycket att göra - som de brukar säga ;)

De e lite kusligt att sitta här helt själv när mörkret faller på. Mycket grått idag usch!
Jag och min bordspartner pratade om vad man skulle kunna göra på ett kontor helt ensam just bara för att man är ensam. Typ höja musiken och dansa runt, göra något roligt med vad som fins i köket, kaffemaskinen, ringa roliga nummer och busa lite med andras datorer  =) får se om jag hittar på något bara för sakens skull =)

hihi nu ringde min chef och sa att det kommer ett bud, så nu måste jag skriva ut lite papper och skriva på lite grejer och så =)

Någon som skall hitta på något kul idag?
Jag vet redan att du ska festa Andy! För dig är lju ivet en fest ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0