UTMANINGEN!


Jag har blivit utmanad av http://emelieelarssonn.blogg.se/ . utmaningar måste man anta om det inte tar dö på en! :p

Så här går det till:
Länka till den person som har utmanat dig och glöm inte att lägga in dessa regler i inlägget. Berätta sju saker om dig själv, både alldagliga och oväntade. Utmana sju personer i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till deras sidor. Låt dessa personer få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar på deras bloggar


1.  Spindlar är något jag verkligen inte uppskattar. Jag kan inte säga att jag är rädd för de ( inte de små som vi har i Sverige iaf ) men jag tycker de ser obehagliga och läskiga ut. Tror de är deras ben som gör det.

2. Jag blir nojjig när jag lämnar huset utan att ha sputat några stänk parfym på mig. Jag behöver inte vara sminkad eller vara fint klädd men jag kan absolut inte gå hemmifrån på morgonen om jag inte har parfym på mig.

3. Jag har aldrig provat på snus.

4. Har länge velat flytta utomlands. Men tyvärr är jag rädd för att ta det steget ensam.

5. Jag älskar Disney filmer ! Jag va kär i Aladdin när jag var liten =).


6.  När vårt handbolls lag las ner och jag slutade spela handboll efter ett tappert försök i Mölndal så dog ( ärligt talat ) en ganska stor del av min själ. Känslan och gemenskapen var otrolig. Saknar det fortfarande enormt mycket !

7. Har länge velat lära mig spela gitarr och att rida . Att rida ut på en häst med någon ut i naturen ser så himla mysigt ut. Och sitta och spela gitarr för ett antal vänner på en strand med en liten tänd brasa i mitten. Lite film känsla över det hela.


Tänker inte utmana 7 personer eftersom de av mina vänner som har blogg skulle dö om jag länka dem på min sida.

http://sorinsresa.blogg.se/
http://easylife.blogg.se/

Känn er utmanade hahah :p


Kommentarer
Postat av: marina

Nämen de har ju du mee :D

2008-11-23 @ 23:42:50
URL: http://marinahelgesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0