Tack och hej MSC

Sista dagen på MSC igår. Ganska skönt att få slippa alla B/L och de jobbiga kunderna men det är inte kul att lämna folket. Va lite sorgligt igår när man gick runt och sa hej då. Som ni kanske märkt så är jag usel på avsked. Hatar och lämna sånt som jag gillar, tycker det är så himla sorgligt. Visst kommer jag se de igen men det kommer aldrig vara samma sak smo när jag jobbade där som jag jobbat nu. Men det är dags att gå vidare. Man kan ju inte sitta framför en dator hela livet. Även om alla säger att alla som jobbat på MSC kommer tillbaks. Man är fast! ahah

Tårtan blev ganska bra faktiskt. Inte riktigt formad som jag sett framför mig men den såg helt okej ut endå. Och den va as god :D( Vi gjorde ett bra jobb Sara! ). Nästan hela tårtan tog slut och de 2 kladdkakorna också. Ifs så snodde Tobbe och Athena den ena kladdkakan för att kunna ha den till fikat måndag morgon hahah.
När jag satt fram tårtan och kladdkakorna och skickat mejl till alla om att fikat fins i köket, så var Urban självklart först ut i köket. Och när alla kommit ut och sett min "fina" tårta kom min chef Kim ut i köket med en stor orange jätte fin bukett med ett medföljande kort och tackade mig för att jag jobbat där och så. =) Va verkligen jätte fint.






En Martini med 2 oliver =)


Sedan va de after work =) vi va typ 10 pers som begav oss mot ghotia towers. Där fins det en fin bar på botten våningen som vi gick in på och tog ett par glass innan vi gick vidare till Babar - någon liten krog på någon av tvärgatorna och slutade på Rockbaren. Sedan gick jag och Athena till BK och åkte hem.
Man va ju inte särskilt nyckter så jag somnade på spårvagnen och vaknade på hållplatsen efter den jag skulle av på. hahah fy fan 10 min ute i kylan kändes som en evighet!

Tack alla fina MSCare för denna tiden!  <3
Ses vid baren  ;)


Kommentarer
Postat av: Evelina

mums för tårtan! :O

2008-11-30 @ 23:01:47
URL: http://modesagan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0