27/5


Nu är det ju bara 3 dagar kvar på MSC. Nästa vecka börjar jag ju min bartender kurs. Börja kännas lite nu att man skall sluta. Satt ganska länge idag och pratade med min bords kamrat om vad jag skulle baka till fredagen, eftersom det är min sista dag då. Och vi kom fram till en riktigt cool grej :D  så efter jobbet va jag på torget och inhandlade lite saker och sprang på 3 gamla klass kompisar.
 
Sen så har jag och Sara prov bakat lite inför fredagen men jag tänker inte skriva vad det blir än eftersom jag vet att Tobbe vill veta oendligt mycket. Men du får du inte reda på förens på fredag Tobbe! Mohahaha ;)

Blev lite chockad faktiskt när jag sprang på mina gamla klasskamrater. Har inte sett dem sedan studenten. Lite sorgligt att man bara träffat typ halva klassen efter studenten. Ja menar man har gått tillsammans i 3 år och sedan festar man loss och firar studenten som är en av de speciella dagarna i livet och sedan hörs man inte av längre. Alla går helt plötsligt åt olika håll. Man träffar nya skol kamrater / arbets kamrater, flyttar hemmifrån/ från gbg vissa har tillåmed redan lämnat Sverige. Man får  vara glad för att man har kontakt med de som stod en närmast, de som betydde mest för en i skolan, den lilla kontakten man har.

Ja oj oj oj, Studenten va grymt rolig asså. Våra klass hade då champange frukost i slottskogen innan vi drog till skolan där vi fick fika och sedan skulle vi fotas och äta lite i bamba och sedan gå till aulan för en show och tal innan vi fick springa ut som studenter. Vi sprang ut näst sist av alla klasser på hela burgården. Men vi var inte ledsna för de, för vilken explotion de va när vi sprang ut till vår låt: Summer of 69. =)

Sedan åkte vi runt på vårt lilla flak och skrek, hoppade och sprutade champange på allt folk när vi åkte upp och ner för avenyn. Sen va det hem och bli firad av släk och vänner och då va iallafall inte jag nylter kan jag lova haha.
Vår student fest hölls på Hard rock. De va ballt men man va så j*vla trött efter att ha varit uppe sedan klockan 7 på morgonen och druckit hela dagen. När Hard rock stängde gick jag upp till Park lane där Sara och hela Polhem hade sin student fest ( olyckligtvis så tog vi studenten samma dag, 27/5 ) Samlade ihop gänget och drog till greenwich som är öppet 24/7. Där satt vi till den första morgon vagnen gick från valand kl 05.22.
Dagen som är ett avslut på första perioden i sitt liv. En oförglömlig dag! tack alla klass kompisar för underbara minnen =)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0