Bartender nästa!



Idag var det min första dag på Göterborgs Bartender skola. Körde igång direkt, med föreläsningar och läxor. haha jag har inte pluggat på as länge. Gjorde inte ens läxor på gymnasiet! Men det är lite mysigt att göra en kopp te och sätta sig med boken och antecknings blocket och plugga lite för det är ju faktiskt intressanta saker nu =)
Träffa lite treligt folk också, så det ser ljust ut! Ska bli riktigt kul det här!







Känns skit bra att ha börjar kursen nu! Har inte ens varir nervös. Det har verkligen gått flera år nu då jag velat bli bartender. Och nu utbildar jag mig! Detta var något jag ville och så bestämde jag mig för att göra det. Det är bara det som behövs, att bestämma sig! Vem vet jag kanske kommer på att bartender kanske inte är något för mig efter kursens gång ( haha vem försöker jag lura ? ;) ) Men då har jag iaf tagit kursen, och då vet jag! =)  Fins massa saker jag vill göra och jag skall göra de. Som min bords kamrat sa till mig på MSC: Om du vet att du vill göra det så gör det! Fins inget att förlora. Och de orden skall jag ta med mig. Om jag vet att jag vill göra en sak så skall jag göra det. =)

Bättre att ha provat och veta än att inte gjort det och undra what if !?

Kommentarer
Postat av: Marija

Va kul de låter Mariii =) men du hur ser ditt schema ut denna veckan.. ja messar dig imon, har en ganska lång dag i skolan så vi kanske kan ses efterår eller bestämma dag!!! =) se ya Marii puss & kram

2008-11-18 @ 00:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0