Spök party


Då va Halloween / Allhelgona helgen över. Var ju på trädgårn i lördags. Massa roliga och skrämmande kostymer, men det var kul :) har alltid kul på trädgårn!
Men tyvärr flippa halsen. Blev super hes redan förra helgen och har haft ont större delen av veckan. Och i lördags blev det för mycket så nu har min hals pajjat och fått lite feber på köpet. Men det är sånt man får stå ut med ibland.
Pallar inte skriva så mycket mer faktiskt, ska lägga mig och kolla på film =)

Men här kommer lite bilder från lördags.







Efter en helkväll med höögklackat är det gött att få sätta på sig ett par tofflor,
Tog med mig ett par strumpor denna gången med för ni vet väl va de säger,
så länge fötterna är varma håller du dig frisk =)  Funkade visserligen inte för mig
denna gången tyvärr.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0