PB


Fått lite Prison break feber dessa dagar jag har legat hemma. Har missat ganska många avsnitt men nu är jag ikapp igen. Älskade Prison break när det kom första gången, säsong 1, då de va på fox river. Då satt jag fast klistrad framför tvn klockan 9 varje Måndag och ingen kunde rubba mig. Älskade det! och Wentworth miller är så snygg! ( Michael ) Nu är det dock inte lika bra längre, men det funkar fortfarande =) när ett avsnitt e slut måste man bara veta vad som händer i nästa. Och nu är jag på avsnitt 8 säsong 4. Vet inte riktigt hur många avsnitt som kommit ut än men kan inte vara så många fler.

Nu skall jag kolla på Fredrik och Filip. Får se vem som vinner valet i USA. Tyvärr är jag inte så insatt i detta. Önska att jag var det eftersom hela världen kommer ju påverkas av detta val. Men det har inte varit så intressant för mig under den senaste tiden, Tyvärr.

Take care! =)

Kommentarer
Postat av: Andy

Men Maria....Du glömde ju ett T mellan P och B. Skärpning nu. PTB for life. haha....Nu är det fredaaaaaaag

2008-11-07 @ 08:59:07
URL: http://sunnybitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0