Halloween



Halloween kommer faktiskt från första början från Irland och scottland. Senare kom de till Sverige genom Usa, så de tog en himla lång omväg. Men så är det.

Idag skall vi till trädgårn. Skall ut till eklanda först för att träffa gänget innan och softa lite. Har tyvärr inte några katt öron som jag hade tänkt ta på mig, så det blir ingen katt för min del. Fins inte ett enda par öron i hela GBG hörde jag av en kompis. Fan va alla vill vara katt, mus eller kanin då! :p

Nu skall jag börja fixa till mig så man ser någorlunda ut iaf ;) Ha de så kul ikväll alla party pinglor!





Så där mycket har jag inte tänkt att dricka ikväll iaf =)





Kommentarer
Postat av: Andy

Yo...lägeT? Vad har du för dig?

2008-11-03 @ 14:06:28
URL: http://sunnybitch.se
Postat av: Evelina

så de tog en himla lång omväg. Men så är det. - haha

2008-11-03 @ 16:39:24
URL: http://modesagan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0