Grattis Johan =)


Helg! denna veckan har gått otroligt snabbt, men samtidigt har jag lärt mig otroligt mycket.
Igår va vi och firade Johan! Grattis Johan! :D han fyllder 21 år och det var riktigt nice =) Dansade såklart som vi alltid gör och drack lite gott. hehe nu när man läser till bartender så kollar man ju på hur bartendern beter sig och igår va de inte proffsiga bartenders. De använde mätglas när de hälde upp drinkar, något som är väldigt förbjudet om man skall vara en bra bartender. Men men folk fick ju va e ville ha så.

Kan inte fatta att det bara va en vecka sen jag slutade på Msc. Tiden har gått skit snabbt men det käns som om det var längesen jag satt vid mitt lilla skrivbord och skrev B/L.

Ne nu skall jag sätta på en film och bara softa, för det behövs kan jag lova =)
Puss haj leverpastaj :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0