en liten mys kväll


Ja då var denna fredagen över. Gick från jobbet ca 16.15 typ för det stod någon galning med en liten röd bil nere på gatan och tutade :p
Har kollat på Idol och på filmen Och så kom Polly med Nea och Mickis ikväll. Orkade verkligen inte dra ut idag, och folk gör det ju inte bättre. Så de blev mys kväll med massa chips å räkmackor och annat gott.

Tänkte inte skriva något speciellt. Tänkte bara lägga upp lite bilder på mitt kontor eftersom folk undrar vad jag syslar med :P tihihi



Här sitter jag ! =)



Och här är min utsikt över Ullevi =)

Kommentarer
Postat av: easylife

en galning med röd bil? vem kan det vara?

2008-11-08 @ 02:06:22
URL: http://easylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0