Drink tips!



Idag har vi blandat Margaritas och Daiquiris med saltade och sockrade kanter. As coolt! blev skit fint =)
Sedan blandade vi lite andra drinkar med ,och jag fick göra en Parfait Amour fizz som jag och mina klass kompisar tyckte va riktigt god! Drinken har en härlig lila färg och servereas i ett highball glas.. =)

Här kommer ingredienserna:

10-13 cl Is
4 cl  Bols - Parfait Amour
4 cl  Sour mix
Skaka eller Mixa
Sila ner i glaset och fyll upp med lite soda.
Garnera med en citron på kanten.

Klart!  :D





Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjo. Maria.....Fixa lite goda drinkar till mig i helgen. Jag behöver något starkt och gott :)

2008-11-26 @ 19:14:40
Postat av: andy

hm...det var jag som skickade förra inlägget. Mitt namn försvann. Haha. Peace



2008-11-26 @ 19:15:18
URL: http://sunnybitch.se
Postat av: Anonym

haha inga problem andy! vet precis vilken dring ja ska gö till dig!

2008-11-26 @ 20:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0