Diggeling gänget



I fredags va de fullt ös! Skola, ut och käka och sen var det några tjejer som hängde med mig hem för att göra ordning sig för en utekväll i Gbg. Vi hade nämligen bestämt att hela klassen från bartender skolan skulle ut och parta tillsammans. Och det blev en gansla lyckad kväll tycker jag =) Först var vi¨på Chez och sedan drog vi till Blvd och såklart avslutning på BK.





Resten av helgen har varit ganska lugn. Igår va ja ute i mölndal med tjejerna och kollade på film. Blev Hancock denna gången. Bra film faktiskt, bra blandning av drama, komedi och action även om de va lite över naturligt så fans det ett djup i filmen vilket jag gilla =)

Idag är det första advent :o REDAN! och idag fyller Marko 19 år, Grattis Marko!
Så jag och sara blev hembjudna till Marko på lite käk och tårta, jätte mysigt =)
Och nu sitter man här och försöker plugga in hur man tillverkar whisky och en massa smaker och märken på de. Men det går tyvärr inge vidare bra. Det tar bara stopp. Får ta och fixa plugg kväll imorgon så man kan koncentrera sig lite kanske =)

Tack för en nice kväll i fredags diggeling gänget! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0