Det är gött att sitta inne just nu =)



Varit och tränat box idag! =) va längesen jag gjorde de sist, har typ bara varit på gymmet och gått på bandet det senaste.
Snart går mitt gymkort ut  :O  hjäälp va ska man göra! hihi funderar på att köpa ett simkort innan jag går på gymmet igen eftersom jag har mina rygg problem och läkarn säger att det är bra att simma. Så om ni vill träna ryggen så är simma ett av de bästa sätten. Och man får ju sitta i bubbel pollen och basta och så om man köper de på valhalla. Lätt värt haha.

Regnet slår mot mina rutor. Det är riktigt ruskigt ute! Så nu tänker jag tända några ljus och krypa ner och sätta på ett avsnitt av One tree hill och bara njuta av att vara inomhus =)



Kommentarer
Postat av: Marija

mysigt.. gjorde jag me, men jag somnade direkt efter vönner och sov i nägon tim... då nu sitter jag helt utråkad o vet inte vad jag skall gära..kl. är snart 3 oxh ja ska upp om 3 tim =)) kul vaa :D

2008-11-11 @ 02:43:17
Postat av: Maria

haahah kolla vem som kommit tillbax från ingenstans ! =) de va la onördigt Marii men erkännd det var värt att sova den lilla stunder på dan, de e ju så J*vla görr att ta en tupllut =) haha

2008-11-11 @ 12:04:47
URL: http://mariabe.blogg.se/
Postat av: Nea

jaa, det kanske är gött när man inte har 21283570945 tom plugg framför sig! jävla arbetare!!! ;)

2008-11-11 @ 18:58:19
Postat av: andy

haha....Ja regnet suger fett. Tur att man har tak över huvudet.

2008-11-11 @ 19:48:22
URL: http://sunnybitch.se
Postat av: Maria

hahaha ja du nea, vänta bara tills du börjar jobba

2008-11-11 @ 21:21:29
URL: http://mariabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0