Ingen jul utan strumpor!! =)



Nu är det den 23/12, altså dan före doppare dan and I love it! Ska bli riktigt gött att bara va ledig och ta det lugnt!
Nu sitter vi hela familjen och mormor framför tvn och kollar på1ans uppersitar kväll med massa artister och folk som läser upp en massa julrim som de gör varje jul år efter år.

Vi har precis öppnat mormors julklappar eftersom hon skall vara hos min morbror imorgon och fira jul. Och helt oväntat har jag fått strumpor  :o.  Våran jul ser precis likadan ut år efter år. Och jag tror inte det har gått ett år utan att jag fått strumpor. Man behöver ju alltid strumpor så de är väl bra men...:p INGEN JUL UTAN STRUMPOR! och sen får man en massa handdukar, förkläder,skålar,glas och köks grejer och efter man öppnat de kommer alltid kommentaren " Kan vara bra när du flyttar hemmifrån". Hahaha de e sjukt att det är samma sak år efter år efter år efter år. Men men det är så vi gör det här hemma. I år ska det iaf bli gött med en lugn jul!

Måste visa min fina julgran som JAG har fixat i år. Utan en massa glitter och 1000 färgglada figurer =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0