team awesome ?


Hoppas alla haft en bra jul och fått fina julklappar =)
Min helg har varit cool lugn. Har inte rört mig mer än vad jag behövt göra. Enbart kollat på film spelat lite Ps2 och sovit en massa. Hur gött som helst!

Idag var jag tillbaka på jobbet och hamnade i "team awesome" som de kallar sig själva. hahah
Där har vi bl.a "legenden" Thomas och Tobbe med sitt "stora hjärta" som idag har sjungt och nynnat sönder låten Umbrella.
Men de e gött att vara tillbaka på MSC och hålla på med något man vet att man kan! Denna eviga väntan på mitt prov resulatat från bartenderskolan gör mig galen!  De e ju tur att man har två knasbollar i sin grupp som kan få en på andra tankar för en stund iaf. hihi =)

Någon som har planer för nyår än? och vilka nyårs löften har vi för detta år,  som vi endå kommer att bryta efter en vecka eller två... Men det är alltid lika kul att höra vad folk önskar. Mitt Nyårs löfte är att köpa en ny kamera och ta fleer kort! För bilder är underbart! även om man inte e så fotogenisk av sig så väcker man minnen och känslor när man ser tillbaka på goa tider. =)


Kommentarer
Postat av: Legenden

sluta ta bort mina kommentarer!!

2008-12-30 @ 12:51:26
Postat av: athena

wha evah herr mongo

2008-12-30 @ 12:52:57
URL: http://mariabe.blogg.se/
Postat av: Thomas

U can stand under my umbrella..

2008-12-30 @ 12:54:14
Postat av: Thomas

..ella ella ey

2008-12-30 @ 12:57:22
Postat av: mr garrison

mitt nyårslöfte ska nog vara att vända

2008-12-30 @ 13:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0