BSB sjuka!

Då va bartenderutbildningen slut för min del =( lite tråkigt eftersom jag verkligen trivdes om man bortser från michels piskningar :p. Men nu är det fortsättning på MSC som gäller under julen =) Kan bli ganska soft att komma tillbaka och sitta framför datorn hela dagarna och dricka kaffe hehe.

 Och  jag har fått någon slags Backstreet boys sjuka! å de e ditt fel Jens! haha skickar en massa gamla godingar som de gjort. Det roliga är ju att man kan alla haha! så de e den musiken som spelas mest hemma hos mig för tillfället. Ballader till 100! =) Kommer ihåg när man va liten och hade skivorna, klistemärken, muggar och t-shirtar och en massa annan skit med sina älskade BSB på! haha tror faktiskt jag har kvar ett och annat av de faktiskt. Kan va kul att ta upp de ur källaren och kolla om t-shirten fortfarande passar :p. Troligtvis inte...

Och inatt åker min bartender Sara till Spanien! Till solen, värmen och goda drinkar! Fuskigt! Kommer sakna dig tjejen! har fan umgåts och pluggat 24/7 nu i fyra veckor! haha helt sjukt egentligen =)

Ne nu skall jag sätta på BSB - Drowning och vagga mig själv till sömns.

Här kommer lite bilder från i fredags. Hade SJUUUKT KUL!  Tack gänget! =)



Kommentarer
Postat av: andy

Hallu du. Läget? Nu tar jag mitt ansvar. haha.



Jag tycker att det är dags att styra upp lite fest istället för att sitta inne i denna jävla kylan. Visserligen är det kallt överallt nu förutom i thailand och andra varma place som man längtar till, men det kostar så jävla mycket. Billigare festställen söktes och jag fann ett. Warzawa (Polen).



Jag håller på att styra upp en partytripp till Warzawa (polen) den 27 feb - 1 mars. Tanken är att vi ska dra ner och leva och festa i lite lyx under några dagar (fredag till söndag). Ja ja inte bara lyx, lite gris, shots, drinkar och helrör också. Men lite limo och annat skojsigt och mycket festande. Hehe.



Pris ex. Resa fram och tillbaka (från sthlm. Flyg, med bagage) inkl Boende 5 ***** hotell med frukost + transfer ca 1600:- per person. OBS: Det är billigare om man flyger från sydligare städer, ex Malmö eller Köpehnamn och en hel del billigare om man inte vill bo på Marriot, men det är lite upp till var och en. Bara man befinner sig i Warzawa mellan den 27 jan -1 mars. Jag kommer boka in ett gäng på Marriot och vill man vara med där så är det bara att hojta till. Sen kommer jag även boka in ett gäng på 3 stjärnigt hotell för dom som vill det.



Bilder:http://www.marriott.com/hotels/hotel-photos.mi?marshaCode=wawpl&pageID=HWHOM



Yes nu har jag i alla fall börjat styra upp något. Jag har redan 8 bokningar men jag vill samla in fler. Just nu finns det ingen gräns på hur många jag kommer boka in. Desto fler desto roligare. Hör av er till mig om ni är intresserade. Det enda ni behöver för att resa är ett giltigt pass (trots att det är EU), lite cash och lagom ålder för att festa som fan.



Vad tror ni?

Är detta något som passar oss festglada Sunnybitchare?

Alla är väl sugna på lite fest. Lite minireunions mm.

Peace // Andy .......Ooooooooo PTB !

2008-12-15 @ 12:28:59
URL: http://sunnybitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0