Sjuklingen..



Vid denna tiden käns det som om verkligen alla är sjuka och nu har jag också trillat dit. Kom hem från shippis igår (som hölls på trädgårn ) och hade feber. Jobbigt att ligga hemma och inte kunna göra nått när man vet att det är skit stressigt på jobbet, eller kommer bli när jag kommer tillbaka. Känner att jag egentligen skulle tagit lite ledigt innan jag hoppade på jobbet igen. Mitt resultat jag fick i måndags tog väldigt hårt på mig känner jag. Men men nu kommer jul och nyår och allt och sedan är det nya tag =)
Nu får man äta en massa glass, dricka massa te med citron och knapra en massa piller. De e planerna för imorgon serrö!

Någon som har lite tuffa julklapps tips? =)

Kommentarer
Postat av: green

Na na na na, na na na na yeeee! you are the music in me! Vad säg som high school musical filmerna :) ?

2008-12-18 @ 23:24:42
Postat av: Jens

sprit funkar alltid...

2008-12-19 @ 17:21:27
URL: http://jensur.blogg.se/
Postat av: cecilia på jobbet

heja heja du kommer klara det idag kramis

2008-12-23 @ 08:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0