panik och nya band


Som sagt har det blivit en plugg helg. Har hunnit med att shoppa och träna lite men större delen av tiden har jag typ pluggat. Vi har nämligen en liten rolig grupp för vår klass på facebook. Har varit ett litet plugg forum i helgen, så där har man hängt en del. Och imorgon är det stora provet! är faktiskt lite nervös, käns som om jag är osäker på allt och inte vet vad jag skall plugga på. Usch, får se hur de går imån.

Nu under helgen har man ju suttit inlåst och det har resulterat i att jag och whiskey kommit mycket nära varandra. Vi har verkligen öppnat upp oss för varandra, och det känns bra eftersom vi spenderar så mycket tid tillsammans =) Han simmar runt här i sin lilla skål och kollar in mig när jag förvirrat pluggar på. haha

Nästa helg är det party som gäller! folk fyller år i veckan + (stort plus) diggeling gänget ska ut och fira ( eller sörja ) att alla slut proven är över!! kommer bli mäktigt! =)

aja nu skall jag återgå till mitt pluggande å mina djupa diskusioner om meningen med livet med whiskey =)

Lycka till till mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0