Don't drink and fly



Det var en gång en man som satt i en restaurang, som var anlagd högst uppe på en 130 våningar hög skyskrapa, denne man i fråga var ganska berusad. Rät som det var kom en välkänd restaurangtestare in på restaurangen, och den fulla mannen kände ju igen restaurangtestaren, så han sa:
- Ni måste bara prova husets egna whiskey, den är så god att man bokstavligen skulle kunna flyga efter ett glas, och då menar jag att flyga på riktigt!
- Nej, det kan ju inte vara sant... Ni bara luras!!
- Nej det gör jag inte alls... jag kan bevisa det. Då hällde mannen upp ett glas whiskey, drack det och kastade sig ut ur fönstret och flög ett varv runt den 130 våningar höga skyskrapan.
- Det var det mest fantastiska jag har sett, ge mig ett glas! sa Restaurangtestaren.
Han fick ett glas, drack upp det och kastade sig ut genom fönstret, och föll hjälplöst dessa 130 våningar ner mot en säker död...


Don't drink and fly...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0